torsdag 16 juli 2015

Next AW15

För ett par dagar sedan släpptes Next's Höst/Vinter-nyheter och jag har ögnat igenom det mesta på alla barnavdelningarna, som det stora fan jag är av detta märke. Jag fann inte jättemycket av tycke på spädbarnsavdelningarna - speciellt inte på tjejavdelningen - då hade pojkavdelningen mer att erbjuda enligt min smak. Tyckte det kändes mest som upprepning av vår/sommar-kollektionerna, mycket kanin- och kattmönster. Trist. 'Mellanavdelningen' (3mån-6år) hade desto mer att erbjuda. Jag kollade även noggrannare på äldsta avdelningen, det har jag knappt ägnat ögat åt förr. Men nu när Douglas är sina tre år i höst, så fann jag anledning till det. Jag valde även att ta ut mina favoriter från tjejavdelningen (3-16år) och under ser ni resultatet av ett kollage. Får se om jag gör en från pojkavdelningen också, tjejkläderna är ju trots allt finare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar