onsdag 3 augusti 2016

Mobilblogga

Eftersom jag knappt har tiden längre till att sitta vid vår stationära dator, tänkte jag pröva ett nytt sätt att blogga - från mobilen. Dock kommer det att se lite annorlunda ut, eftersom jag omöjligen kan redigera mina bilder i Photoshop som jag alltid tidigare gjort (med den vita ramen, etc). Men jag känner att jag vill vara mer aktiv här än vad jag numer kan, så då får det bli på detta sättet. Tänkte passa på vid amning och andra tillfällen att lägga upp inlägg. Men det kommer fortfarande vara lusten som styr, så förvänta er inga täta flera-inlägg-om-dagen-blogg. När det fallet in, när det känns bra och när jag känner för det. Då dyker de upp - förhoppningsvis lite oftare än innan, håll till godo! 

Psst.. Ser ni förresten att jag ändrat lite bilder i 'headern'? Nu finns även lillebror med på några bilder.

 
Bröderna Jahnstedt från i morses. Bara massa kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar